
Dauguma nevyriausybinių organizacijų turi kasmet iš naujo susirinkti reikiamą metinį biudžetą ir pajamų prognozavimas dažnai tampa nemenku iššūkiu. Taip pat […]

Lėšų pritraukimo ekspertai teigia, kad „šilti“ kontaktai yra labai svarbūs lėšų pritraukimo kampanijoms ir generuoja daug didesnes pajamas nei „šalti“ […]

„Geras žmogus – ne profesija“ – tokią išvadą kartu su savo kolege padariau, kai prieš keletą metų susimąstėme, kad Lietuvoje […]

Naujausiais pasaulinio dosnumo indekso (angl. „World Giving Index“) duomenimis, lietuvių dosnumo rodikliai stipriai paaugo ir pagal šiemet pristatytą reitingą yra […]

Kiekvieno kūrybininko noras – sukurti tokią reklamą, kuri įkvėptų ir ilgam išliktų atmintyje, laimėtų apdovanojimų ir įeitų į populiariosios kultūros […]

Apie 60 proc. lietuvių yra prisidėję prie paramos Ukrainai, bet gerokai aktyviau tai darė karo pradžioje nei dabar. Tačiau 6 […]

Pasak lėšų pritraukimo specialistų, sena kaip pasaulis tiesa byloja, kad, pritraukiant lėšas, svarbiausia ne pinigai, o santykiai. Turime atrasti ryšį, […]