Naujas straipsnis. NVO komunikacija: baimė kalbėti nedramatiškai

Aukok.lt prekės ženklo ir Fundraising.lt komunikacijos vadovė Živilė Pikturnaitė, remdamasi savo 8 – erių metų patirtimi tikina, kad komunikacija yra sėkmės pagrindas: „Sėkmingas lėšų pritraukimas be geros komunikacijos – neįmanomas“.

Živilė Pikturnaitė atkreipia dėmesį į labiausiai vyraujančius leitmotyvus NVO komunikacijoje, kurie ne tik vargina aukotojus, bet ir sukelia nemalonius jausmus vien tik pamačius organizacijos logotipą. Tokia komunikacijos strategija atneša trumpalaikių rezultatų, o tikėtis lojalumo iš aukotojo praktiškai nebeverta. Autoriniame straipsnyje Aukok.lt prekės ženklo vadovė pateikia sąrašą dalykų, kurių NVO (ypač – lėšų pritraukimo) komunikacijoje nereikėtų daryti.

Skaityk straipsnį ir sužinok kaip kalbėti apie socialines problemas.